runnforsl.blogg.se

ur balans

Kategori: Livet som linda

Jag känner att det har varit ganska tyst här ett bra tag nu. Det beror på att jag inte haft något internet också har jag inte haft någon lust att skriva men nu känner jag att jag måste få skriva av mig lite.
 
Just nu ligger jag i soffan och spänner ut magen så att det ser ut som att jag skulle vara i 5te månaden eller nått. Jag har tappat aptitet totalt och knappt ätit något på två veckor men idag blev jag bjuden på tacos hos min bror. Det var så gott att jag åt alldeles för mycket och just nu skulle jag vilja spy ut allt. 
Det är jättejobbigt att tappa aptiten och gå hungrig hela dagarna men jag kan verkligen inte få i mig annat än godis och mackor men det går inte att leva på. Och inte nog med det, jag har sömnproblem också. Så just nu är min kropp helt ur balans, känner mig utmattad nästan hela tiden och orkar inte med något. Trotts allt detta har jag skött skolan jättebra i två veckor och lämnat in massa uppgiter och fått en massa beröm av lärarna så jag är stolt över mig själv!

Kommentarer

  • Cissi S säger:

    Kul att det går bra i skolan!!
    Men försök att börja motionera mer än du redan gör. Tror det kan få dig att må bättre på alla sätt. Få dig att vilja äta och sova :-) Träning brukar hjälpa för mig när jag mår dåligt på olika sätt. Annars kanske du kan gå och prata med nån? :-)

    Kram! <3

    Svar: allt känns mycket bättre nu och jag har börjat ätit bättre och så nu så kroppen mår redan bättre! :)nu på lovet ska jag även börja träna så jag kommer nog må mycket bättre efter det :) <3
    Linda Runnfors

    2012-10-20 | 14:21:33
    Bloggadress: http://www.cissisundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: