runnforsl.blogg.se

tisdag 23 oktober

Kategori: Livet som linda

Idag är det kallt, det var första morgonen som jag behövde skrapa rutorna. Just nu sitter jag i datasalen på skolan och har håltimme fram till halv 1, vilket är rätt så drygt. Mitt minne är dåligt och jag glömde att föra över internet innan jag flyttade så det kommer idag och det ska bli skönt. Så nu framöver kanske jag kan börja skriva lite mer och vara lite mer aktiv här på bloggen.
 
Här om dagen firade jag 2 år tillsammans med mitt körkort vilket betyder att prövotiden är över och det känns superskönt!
 
Piffar upp inlägget med en bild på mig från i lördags då jag precis hade gjort mig ordning för krogen.
När jag var inne på krogen kände jag verkligen hur mycket jag hade saknat krogen. Förut var jag där nästan varje helg men har inte varit där på säkert 3 månader nu. Nu kanske jag låter som en alkis, men det är jag inte. jag brukar oftast gå ut nykter och jag älskar att vara på krogen, dansa och skratta åt folk som gör bort sig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: